Vandaag een behoorlijke rit gemaakt met de bus. Lekker warm gereden, en stevig door geplankt. Motor loopt erg mooi maar stottert af en toe. Dit gebeurt met het pedaal max ingetrapt. Een soort hikken zeg maar. Mijn idee zijn dit de contactpuntjes..? Remmen.... Tja, hij remt! Al kan het denk ik beter, moet echt ´werken´ zelf. Flink trappen dus! Maar bij een noodstop trekt ie slechts een beetje naar links. Heeft alles te maken met het afstelwerk, de garage had het juiste gereedschap, maar verzuimd het te gebruiken...

Verder wil ik mn laadstroom nog eens checken. Het metertje op het dashboard knippert mee met de richting aanwijzers en het remlicht. Staat altijd op ´decharge´, eigenlijk de laadspanning van het dynamo eens nameten. Denk dat hij gewoon te weinig bij laad.
En dan heb ik nog mijn ouwe vertrouwde rook probleem... Merk dat het nauwelijks uit de motor zelf komt, maar dat het waterdamp is omdat de radiateur af en toe water lekt. Lijkt echt met momenten te zijn, ineens de cabine vol waterdamp. Dan weer tien minuten niets, en op gegeven moment weer volop 'schrale stoom'.

Krijg er steeds meer zin in merk ik!!

Vet!