Wij zijn nog een beetje aan het twijfelen over hoe we koninginnenacht en -dag invullen. Waarschijnlijk komen we heel bourgeois met twee auto's (beide citroens, dus da's goed ) en nemen we de poesjes* mee als het lukt.
Maar goed, we zien wel, Franse slag he
* ja, we hebben er twee en tuigjes en een reis/campingmand en nee, ze zijn niet voor de chinees.
Ach ... en ach ... en nogmaals ... driewerf "ach"...
Door allerlei "real life" gebeurtenissen gaat Otje vanaf 29-04 a.s. op pad voor haar eerste lange reis als "camper" voor zo'n dag of tien ...
Echter ... heeft ze gekozen om deez dagen door te brengen in haar geboorteland ... en kan dus géén "acte de présence" geven op Citromobile ...
Duzzzz ...Jacques ... wij vrezen dat die "Chinees" nu voor jou wel héél dichtbij komt tijdens Citromobile ... tenzij je een andere "vrijwilliger" vind ...
Daar tegenover zal Otje met alle plezier een kleine twee weken later fungeren als koerier tussen de bij jou (Jacques) in jullie "durrep" ongetwijfeld óók aanwezige "Chinees" en de alsdan aanwezige ongetwijfeld hongerige "meeting-gasten" ..
Bij deze dus genoteerd !
P.S.: bestelling wél op tijd opgeven ! Enne ... alleen op donderdag en zaterdag hè ...
Laatst gewijzigd door Otje op za apr 24, 2010 12:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn koekblik is uit de stalling getrokken. Lekke band, vuile carburateur, vieze auto, roest is ineens een stuk erger geworden, maar ach. Op Citromobile zijn we erbij!
Ik ben er zaterdag. Waarschijnlijk blijf ik een nachtje slapen en ga zondag in de loop van de ochtend/middag weer naar huis. Wat denken jullie, zal ik mijn fleece trui nog mee moeten, of komt Bert ook ?
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Als Bert komt, kun je lekker warm tegen de hond aanliggen, voor de overige gevallen zou ik een trui meenemen . Ik heb nog wel iets om de inwendige mens te verwarmen