HY pick-up
-
- HY Forum Super Expert
Re: HY pick-up
jemig, dat is inderdaad wel een heel mooi exemplaar, op de foto dan toch. Dan lijkt 3000 een koopje. Deze kun je naar huis rijden zo te zien.
Rijdt de traction motor variant ook 80 km/u?
Rijdt de traction motor variant ook 80 km/u?
De verkoper heeft mooie foto's geschoten voor op marktplaats want op je extra toegestuurde foto's ziet hij er inderdaad erger uit dan verwacht.
voor dat geld zocht ik echt nog wel even verder!! zit veel werk in om al die roestplekken bij te werken. Daarnaast is er zo te zien ook extra blikwerk aangebracht in de pickup bak wat bij het verwijderen mogelijk veel ergenis wordt...lees rotterij, hak en breekwerk.
even doorzoeken naar een echt frans beestje die nog niet 10 keer een andere kleur heeft gehad maar lekker dans son jus is met vliegroest...dat zijn vaak de beste.
Succes en ik zal de verkoopsites in de gaten houden;)!
voor dat geld zocht ik echt nog wel even verder!! zit veel werk in om al die roestplekken bij te werken. Daarnaast is er zo te zien ook extra blikwerk aangebracht in de pickup bak wat bij het verwijderen mogelijk veel ergenis wordt...lees rotterij, hak en breekwerk.
even doorzoeken naar een echt frans beestje die nog niet 10 keer een andere kleur heeft gehad maar lekker dans son jus is met vliegroest...dat zijn vaak de beste.
Succes en ik zal de verkoopsites in de gaten houden;)!
Iedereen bedankt voor het kijken! Dit exemplaar gaat het zeker niet worden.
Jou suggestie ziet er zeker goed uit Ree, maar die afstand.... Daarnaast moet de pick-up in Nederland wel enigszins mee kunnen komen met het verkeer om praktisch te kunnen zijn. Als jullie tips hebben dan hoor ik het graag.
Groet,
Wouter
Jou suggestie ziet er zeker goed uit Ree, maar die afstand.... Daarnaast moet de pick-up in Nederland wel enigszins mee kunnen komen met het verkeer om praktisch te kunnen zijn. Als jullie tips hebben dan hoor ik het graag.
Groet,
Wouter
- Harold Les Coiffeurs
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 69EB29
ver weg en ook weer dichtbij.
Voor een appel en een ei kun je op sommige tijden vliegen van Weeze naar Bezier
Leuk een paar dagen er tussen uit....
Voor een appel en een ei kun je op sommige tijden vliegen van Weeze naar Bezier
Leuk een paar dagen er tussen uit....
Dat lukt met zo'n oudje ook nog wel, hoorWRBijl schreef:Daarnaast moet de pick-up in Nederland wel enigszins mee kunnen komen met het verkeer om praktisch te kunnen zijn.

Nog een pick-up, ook niet om de hoek: http://www.leboncoin.fr/vi/91508026.htm?ca=3_s
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Wellicht is de Pick-Up van Frank uit Heeze nog te koop hij zoekt een echte liefhebber voor zijn prachtexemplaar.
Voor zijn adres telefoonnummer: Zijn bedrijf [tuinder/kweker] heet de zilverlinde even op google en je hebt hem.
Voor zijn adres telefoonnummer: Zijn bedrijf [tuinder/kweker] heet de zilverlinde even op google en je hebt hem.
Beste Geert, bedankt voor je tip! Ik ga er gelijk achteraan. 

- Harold Les Coiffeurs
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 69EB29