op de weg krijgen
-
- HY Forum Beginner
op de weg krijgen
Wij hebben enige tijd geleden een citroen hy bus gekocht en willen deze nu in een dusdanige staat brengen dat we er mee de weg over kunnen dus apk en rdw goedgekeurd. Wij hebben zelf geen idee wat er aan de bus moet gebeuren om hem zover te krijgen en zijn dus op zoek naar iemand die verstand heeft van deze citroen hy en het leuk vind om hieraan sleutelen eventueel tegen vergoeding.
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Re: op de weg krijgen
zo,n bus kopen is vaak geen probleem, maar het is wel belangrijk om te weten wat er allemaal aan de bus gedaan moet worden, alvoor je hem koopt.
je zou er eens mee naar een van de hobby punten kunnen rijden om te vragen wat er allemaal aan moet gebeuren, vaak als je de keuze maakt voor dit soort wagens, moetje zelf ook een beetje hendy zijn, om een hoop zelf te kunnen repareren, alles laten doen door derden, gaat je een berg geld kosten, laat je informeren wat er aan gedaan moet worden, en met een berg info hier op het forum, ga je zeker een eind komen.
veel succes met de wagen,
rob.
je zou er eens mee naar een van de hobby punten kunnen rijden om te vragen wat er allemaal aan moet gebeuren, vaak als je de keuze maakt voor dit soort wagens, moetje zelf ook een beetje hendy zijn, om een hoop zelf te kunnen repareren, alles laten doen door derden, gaat je een berg geld kosten, laat je informeren wat er aan gedaan moet worden, en met een berg info hier op het forum, ga je zeker een eind komen.
veel succes met de wagen,
rob.

- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
Rob, dat is nu net het probleem van Nuvelstijn, hij/zij heeft geen APK en/of helemaal geen Nederlandse papieren en kan dus niet ergens naar toe rijden.merdy schreef:je zou er eens mee naar een van de hobby punten kunnen rijden om te vragen wat er allemaal aan moet gebeuren
rob.
Nuvelstijn, in welke plaats woon je of nog beter, in welke plaats staat je bus, dan kan altijd iemand reageren die in de buurt woont en er eens naar wil kijken zodat je enigzins een idee hebt.
Foto's!!!!!
En welkom op dit knusse forum, trouwens
Ree

En welkom op dit knusse forum, trouwens

Ree
-
- HY Forum Expert
- Kenteken: NV-12-ZR
Hallo Nuvelstein,
Welkom in de HY wereld,helemaal met Ree eens plaats eens een foto.
Ik weet niet in welke plaats je woont maar er woont vast wel nog zo'n idioot in je buurt.
Je mag anders altijd een keer langs komen bij mij in Barneveld,die van mij staat met de neus omhoog en het Paard er uit ,je kunt dan heel goed zien hoe alles er uit ziet.
Bij Le Camion hebben ze af en toe technische bijeenkomsten,zeer leerzaam.
Wat sowieso verstandig is om te doen is bij het HY team een werkplaats handboek aan te schaffen en je kunt ook veel zien op de site van Bert http://www.flyinghy.nl
Als je alles wilt laten doen moet je een Visa GOLDcard hebben.
Het loont de moeite om goed dit forum door te snuffelen,hoewel je ook goed moet opletten de onzin er uit te filteren.
Succes met je project
Groeten Willem
Welkom in de HY wereld,helemaal met Ree eens plaats eens een foto.
Ik weet niet in welke plaats je woont maar er woont vast wel nog zo'n idioot in je buurt.
Je mag anders altijd een keer langs komen bij mij in Barneveld,die van mij staat met de neus omhoog en het Paard er uit ,je kunt dan heel goed zien hoe alles er uit ziet.
Bij Le Camion hebben ze af en toe technische bijeenkomsten,zeer leerzaam.
Wat sowieso verstandig is om te doen is bij het HY team een werkplaats handboek aan te schaffen en je kunt ook veel zien op de site van Bert http://www.flyinghy.nl
Als je alles wilt laten doen moet je een Visa GOLDcard hebben.
Het loont de moeite om goed dit forum door te snuffelen,hoewel je ook goed moet opletten de onzin er uit te filteren.
Succes met je project
Groeten Willem
La tête dans les nuages
HY78 bj 69 verlengt en op LPG.
zonnegeel.
Lid van ANWB maar ook van het HY Team en Le Camion.
HY78 bj 69 verlengt en op LPG.
zonnegeel.
Lid van ANWB maar ook van het HY Team en Le Camion.