Citromobile 2010
Citromobile 2010
Mannen,
1&2 mei moeten we weer Chinees gaat eten, maar ik realiseer me ook ineens het volgende.
Van 30 april t/m 2 mei viert Le-Camion haar julbileumfeest, volgens mij in Lisserbroek. Misschien moeten we voor één jaartje een andere camping uitkiezen. Het is dan wel een uur rijden naar Utrecht...
Ree
1&2 mei moeten we weer Chinees gaat eten, maar ik realiseer me ook ineens het volgende.
Van 30 april t/m 2 mei viert Le-Camion haar julbileumfeest, volgens mij in Lisserbroek. Misschien moeten we voor één jaartje een andere camping uitkiezen. Het is dan wel een uur rijden naar Utrecht...
Ree
- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
Re: Citromobile 2010
Jubileumfeest of niet.....er is maar één keer per jaar Citromobiel.
(.....en chinees van Leipie (+ sambal bij?)) 

- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Chinees van Leipi ...?? ja, dat lijkt ons wel gaaf !
Willen we óók een keer meemaken !

Willen we óók een keer meemaken !
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
NIet handig om dan je jubileumfeest te plannen. Doe mij die Chinees van Leipie maar, en ik ga geen uur rijden tussendoor.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Hee, volgens mij is dit jaar iemand anders aan de beurt om chinees te halen 
Maar da's idd niet echt snugger van Le Camion als ze het gelijk vieren, was me nog niet opgevallen eigenlijk.

Maar da's idd niet echt snugger van Le Camion als ze het gelijk vieren, was me nog niet opgevallen eigenlijk.
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
-
- HY Forum Kenner
- Kenteken: 44-02-XD
Ik dacht dat Jacques dit jaar aan de beurt was... of Edwin... of Raymond...
OF nog beter: de nieuwelingen: dus Gert, kom maar op met die loempia's!!!

Aanhanger van MurpHY 1972 van Leipie! 

- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
Ik mag aannemen dat ik spreek namens allen, hierboven aangehaald, als ik zeg dat wij het voorstel van MurpHY-lientje ongewijzigd aannemen!MurpHY-lientje schreef:Ik dacht dat Jacques dit jaar aan de beurt was... of Edwin... of Raymond...
OF nog beter: de nieuwelingen: dus Gert, kom maar op met die loempia's!!!![]()
![]()
![]()

-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Accoord, wie nog meer. Ik denk dat Gert dat wel aan kan
. Ik acht zijn bus betrouwbaar genoeg en met zo'n snelle kleur krijgt het eten geen tijd om koud te worden.
Ik wacht alleen nog even met bestellen, want ik heb van mijn baas te horen gekregen dat ik van 30 april tot en met 11 mei geen vrij mag vragen. Er staat wellicht iets te gebeuren rond die tijd.
Eigenwijs als ik ben heb ik natuurlijk wel vrij aangevraagd voor 1 en 2 mei met de reden waarom. Mijn planner houdt ook van oude auto's, dus die heeft er begrip voor. Kijken wie er wint
.

Ik wacht alleen nog even met bestellen, want ik heb van mijn baas te horen gekregen dat ik van 30 april tot en met 11 mei geen vrij mag vragen. Er staat wellicht iets te gebeuren rond die tijd.
Eigenwijs als ik ben heb ik natuurlijk wel vrij aangevraagd voor 1 en 2 mei met de reden waarom. Mijn planner houdt ook van oude auto's, dus die heeft er begrip voor. Kijken wie er wint

-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
Goed om te zien dat jullie het fenomeen CitroMobile ook serieus nemen. Wie verzint het als Citroenclub nu om juist dan een evenement te plannen
Afijn, ik reken op chinees zeg maar.
Gr CitrofielNL

Afijn, ik reken op chinees zeg maar.
Gr CitrofielNL
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Ik dacht dat Jacques dit jaar aan de beurt was... of Edwin... of Raymond...
Nóu nóu nóu ..... !Ik mag aannemen dat ik spreek namens allen, hierboven aangehaald, als ik zeg dat wij het voorstel van MurpHY-lientje ongewijzigd aannemen!Ik mag aannemen dat ik spreek namens allen, hierboven aangehaald, als ik zeg dat wij het voorstel van MurpHY-lientje ongewijzigd aannemen!MurpHY-lientje schreef:Ik dacht dat Jacques dit jaar aan de beurt was... of Edwin... of Raymond...
OF nog beter: de nieuwelingen: dus Gert, kom maar op met die loempia's!!!![]()
![]()
![]()
Van je vrienden moet je het maar hebben hè ... !
Heb e.e.a. héél diplomatiek met Otje besproken. En zij is "vóór". Ook al houd ze niet van Chinees !
Wordt dus een gecombineerd "Le Camion-Citromobile" - weekend ... mèt Chinees ...
Nu nog de details van dat weekend ... (bestellingen worden alsdan pas opgenomen !!!)
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
De details staan uitgebreid in de "citromobile 2009", "citromobile 2008", "citromobile 2007", etc onderwerpen 

-
- HY Forum Kenner
Even voor de goede orde de jubileum meeting is met Pasen .Ree schreef:Mannen,
Ree
info bij camion.
peet
Hoi Peet,
Welkom op het forum!
Inderdaad, de Camion meeting is met pasen. Jammer dat Pasen gelijk valt met Citromobile
Nu moeten we kiezen en ondanks dat ik weet hoeveel energie er in het jubeleum gestopt wordt ga ik toch naar Citromobile...
Welkom op het forum!
Inderdaad, de Camion meeting is met pasen. Jammer dat Pasen gelijk valt met Citromobile

Nu moeten we kiezen en ondanks dat ik weet hoeveel energie er in het jubeleum gestopt wordt ga ik toch naar Citromobile...
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Pasen is 2 t/ m 5 april, dus....................
Beetje in de war Ree
Beetje in de war Ree

Wat ben ik toch een enorme gnoe, zeg
Dan moet ik mijn bus een maand eerder dan gepland uit het vet trekken

Dan moet ik mijn bus een maand eerder dan gepland uit het vet trekken