Hallo,
wie kan mij een antwoord geven op de volgende vraag:
Hoe kan ik aan een blok zonder typeplaatje zien of het om een 1600 of een 1900 blok gaat zonder demontage van onderdelen.
Zit er verschil in beide koppen of zijn ze onderling uitwisselbaar ??
Ik zit nu met deze vraag aangezien mijn 1900 kop een weggebrande klepzitting heeft en een volledige koprevisie me nu gewoon te duur is (500 euro werd aangegeven), arbeidsloon heb ik niet want het sleutelwerk kan ik zelf doen.
Ik kan nu een kompleet blok met versnellingsbak kopen waar verder geen gegevens meer op staan voor 100 euro.
graag een tip voordat ik een stuk rij en toch iets koop wat achteraf niet bruikbaar is.
groeten jack
Verschil in cilinderkop 1600 / 1900 ??
Re: Verschil in cilinderkop 1600 / 1900 ??
Tip, Spaar gewoon even door.
heb ik ook gedaan en heb mijn bestaande blok gereviceerd. Als je weet dat op die ene verbrande klep je motor goed is lekker de kop reviseren.
Even ander blok erin lepelen is naast veel werk ook maar weer de vraag hoe die zich houd.
of je moet dat blok van 100 euro lopend kunnen horen.
succes
heb ik ook gedaan en heb mijn bestaande blok gereviceerd. Als je weet dat op die ene verbrande klep je motor goed is lekker de kop reviseren.
Even ander blok erin lepelen is naast veel werk ook maar weer de vraag hoe die zich houd.
of je moet dat blok van 100 euro lopend kunnen horen.
succes