Tot m'n verbazing lees ik nog geen woord over de meeting in Munster ...
Is er eigenlijk iemand die er heen gaat ? Als het weer een beetje meezit zijn wij van de partij ... anders wordt het een (zater-) dagje sauna ...
Oooops ... was niet de meest recente afbeelding ... dus hier ééntje van hedenmiddag ...[url][URL=http://img198.imageshack.us/i/img2717ois.jpg/][/url]
[/url]
Deze meeting is het weekend van 18-20 september. Het was het enige vrije weekend dat we nog hadden dus we waren van plan om te gaan. Gisteren hoorde ik echter dat mijn vriendin toch een afspraak heeft dus ik ben bang dat het er niet van gaat komen
Wij hebben net een nieuwe pleegdochter in huis. Die moet even wennen, dus hebben we niet meteen opvang voor haar geregeld. . Het plan was echter om alleen met mijn zoontje te komen, zodat hij met zijn grote vriend Finn kon spelen. Ik kan echter niet eerder dan zaterdagochtend wegrijden, en vind het wel wat veel rijden om 1 nachtje te gaan. Ik moet er nog even over denken dus.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Wij zijn ook van plan naar Munster te gaan. het lijkt een heel leuk programma te worden. Er staat een programma in Tub journaal 3. Ik neem aan dat het gewoon doorgaat zoals daar beschreven. Wij hopen daar vrijdags aan het einde van de middag te zijn.
Nog een paar aanvullingen over de meeting (staan helaas niet in het TUB-journaal):
- de meetingbijdrage is 35 euro
- daarin is het avondeten op zaterdag begrepen (misschien geen BBQ, maar iets anders)
- de overige maaltijden zijn voor eigen rekening
- als je niet kunt (of wilt) fietsen: zaterdag kun je ook met de bus naar Münster (en terug)
Informatie komt van Jochen Brüning & Peter Aulenkamp
Wij zijn van plan in de loop van vrijdag in Münster aan te komen.