en woon in langweer(frl.)
sinds 2000 heb ik samen met mijn vrouw een H78 uit 1978.
de vorige eigenaar wou de camper verbouwen tot paardentrailer maar na een pas sessie met de paarden ernaast vond hij dat de bus wel erg verhoogdmoest worden.
na hem een jaar in de schuur te hebben laten staan kon ik hem voor een mooie prijs overnemen.
in een half jaartje heb ik toen de hele neus opnieuw op gebouwd want die was totaal verdwenen
en daarna vrolijk naar zweden en frankrijk op vakantie geweest zonder problemen.
nu 9 jaar later heb ik nog steeds geen problemen gehad en mijn remmen doen het op de remtestbank altijd ontzettend goed.
wel zijn er ondertussen 3 kinderen bij gekomen en heb ik er 3 driepunt gordels in gebouwd en een trekhaak onder gezet voor de vouwwagen anders slaapt het zo krap met zijn 5en in de bus

verder hobby's zijn mijn mintgroene 2cv6 uit 1980 diee ik al 11 jaar aan het opknappen ben
een mehari uit 1969 die ook een keertje weer de weg op moet komen maar ik twijfel nog tussen technisch opknappen of ook uiterlijk opknappen.
maar de meeste tijd gaat momenteel zitten in het terreinvaardig maken van mijn suzuki samurai waar ik volgend jaar mee aan een challenge wil deelnemen.
O ja en dan natuurlijk nog de nodige fora waar ik 's avonds mijn ei op kwijt raak
de foto's volgen nog!!