Verrukkelukke HY

De mens (en de bus) achter de gebruikersnaam.

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Plaats reactie
trisdoor
HY Forum Beginner
HY Forum Beginner

Verrukkelukke HY

Bericht door trisdoor »

Sinds een paar maanden ben ik in het bezit van een tot camper omgebouwde HY. Het is de bedoeling om met mijn HY, of eigenlijk vanuit de HY mijn cateringbedrijfje "Verrukkeluk" uit te bouwen voor september/oktober dit jaar. (af en toe willen we ook nog wel op vakantie met de HY) Mijn HY loopt als een zonnetje maar zoals gebruikelijk mag er aan het plaatwerk nog wel wat gebeuren. Bij de koop zaten ook bergen! onderdelen. (2 motoren, bodemplaten, lampen, deuren enz)
Ik ben ook nog een leek op HY gebied, en een vrouw (haha)
Is er iemand die tijd en zin heeft om evt tegen een kleine vergoeding, of ruilen tegen onderdelen mij te helpen de HY op te knappen zodat hij er voor oktober toonbaar uitziet?
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Re: Verrukkelukke HY

Bericht door Ree »

Trisdoor, welkom op het forum!

Ik kan je niet helpen met je bussie, maar ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig hoe het je bussie vergaat. Hou ons op de hoogte!

Groet,

Ree
LEiPiE
Site Admin
Site Admin
Kenteken: 44-02-XD
Contacteer:

Bericht door LEiPiE »

Welkom!

Gasselternijveen komt me bekend voor, daar lopen nog wel wat HY fanaten rond met een loods met HY's :D
Alleen komen ze hier niet zo erg vaak meer op het forum, zie het topic over nieuwe velgen, daar zijn ze actief.
(en kan me niet voorstellen dat zo'n groot dorp is, dus die loods is vast zo gevonden :D)
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
la souris
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Contacteer:

Bericht door la souris »

:D Hoi sorry maar het is voor mij ook te ver weg,had me wel leuk gegeleken want ik ben een ex kok.Door jouw bericht was ik op zoek naar jouw bedrijf opzoek daar er eerst geen plaatsnaam vermeld was hierdoor kwamm ik wel een oud klasgenoot tegen die ook een catering heeft onder de zelfdenaam maar in Geldorp we hebben al contact gelegt dus bedankt en succes met bijde projecten gegroet la Souris
Nederlands kampioen Living Statues 2007 - samen met 10 andere beelden - http://www.beeldje.nl
Plaats reactie